Bilderna är tagna av vår busschaufför, fotograf och solotrombonist Henrik Lagergren
Klicka på bilderna om du vill se dom större
![]()
Jonas, vår instruktör
![]()
Årsmötet
![]()
Henrik Lu och Svante
![]()
Josef, Fredrik, Sven-Erik och Willis
![]()
Massband
![]()
Vår koncentrerade slagverkare
![]()
Sven-Erik, Josef och Morgan
![]()
Utsikt över Ö-vik
